"E posibil sa construim o masina la acest pret si vom obtine si profit", a spus, potrivit NewsIn, Carlos Ghosn care a precizat ca Renault - Nissan nu stie inca in ce mod va construi acest automobil care ar trebui sa coste 3.000 de dolari.

El a mai spus ca totul, de la designul masinii, pana la fabricile care o vor produce, vor trebui construite de la zero si a adaugat ca o versiune de Logan la 5.000 de dolari, insa foarte saraca in dotari, nu ar fi o solutie. Masina de 3.000 de dolari este destinata unor piete emergente precum China, India si Brazilia.

Grupul indian Bajaj Auto Ltd. si Renault SA anuntau la sfarsitul lui iulie ca se afla in discutii privind constructia de automobile foarte ieftine pentru piata indiana, care s-ar putea finaliza cu semnarea unui acord pe termen lung. Renault anuntase tot an iulie ca grupul a contactat compania indiana Bajaj privind construirea unui automobil de aproximativ 3.000 de dolari, insa nu s-a decis inca nimic.

Citeste si:

Carlos Ghosn, CEO al aliantei Renault - Nissan, declarase ca Mahindra&Mahindra, compania cu care Renault construiste Logan in India, ar fi un partener ideal pentru automobilul super-ieftin. Ghosn anuntase in iunie ca Renault - Nissan ar putea lansa in India o masina de 3.000 de dolari, folosind experienta inginerilor din tara asiatica.

Tata Motors, companie care a demarat proiectul unei masini super-ieftine, va prezenta in ianuarie 2008 la salonul auto de la Delhi automobilul de 100.000 de rupii (aproximativ 1.800 euro), masina care ar urma sa intre pe piata in al treilea trimestru al anului viitor.

Masina celor de la Tata ar urma sa devina cel mai ieftin automobil de serie din lume. in prezent, cea mai ieftina masina se gaseste tot in India, si este modelul Maruti 800, produs de Suzuki si comercializat la un pret mai mic de 4.000 de euro.