Mazda Motor Europe a reusit in luna august sa se apropie de volumul de vanzari inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut.
Vanzarile producatorului nipon s-au ridicat in cursul celei de-a opta luni la 20.000 de unitati, in scaderea doar cu 1,4% fata de luna aferenta a anului precedent.

Piata premianta in vanzari Mazda a fost cea din Rusia, tara in care s-au comercializat 4.100 de unitati cu o crestere de 30% fata de luna august anterioara. Pentru dealerii rusi, 2007 a fost un an mai mult decat prolific, vanzarile marci nipone inregistrand cresteri succesive in ultimele 9 luni.

Reprezentanta din Austria, care are in subordine si tarile din Europa de Sud-Est, a raportat o crestere a vanzarilor de 29%, pana la 1.900 de unitati, in luna august. Aceasta luna a fost cea mai buna din ultimii 16 ani pentru producatorul japonez in aceasta regiune.

Romania a contribuit semnifricativ la cresterea procentuala, Mazda inregistrand la noi o crestere de 139%. Volumul de vanzari nu a fost asa de spectaculos, in luna august comercializandu-se doar 74 de unitati.

Alte tari cu cresteri exprimate in procente cu doua cifre au fost cele doua Mazda Belux, Belgia si Luxemburg, unde vanzarile au crescut cu 27% in luna august. Franta a raportat o crestere semnificativa de 19% in luna tocmai incheiata, iar in Grecia vanzarile Mazda au sporit cu 11%
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri