Modelul Sandero va fi produs in fabrica de la Curitiba, Brazilia, iar lansarile oficiale vor avea loc mai intai in aceasta tara, apoi in Argentina, iar din 2008 o versiune a modelului va fi produsa si in uzina Dacia de la Mioveni. Derivatul din Sandero produs la noi in tara va fi destinat pietei europene, precum si zonei Magreb. Incepand cu 2009, modelul Sandero va fi fabricat si comercializat si in Africa de Sud.

Renault a investit 372 de milioane de euro in proiectele Logan si Sandero - ambele bazate pe platforma B0 - in zona Mercosur (piata comuna a sudului din care fac parte Brazilia, Argentina, Uruguay, Venezuela, Paraguay, Bolivia, Chile, Columbia, Ecuador si Peru). Din cele 372 de milioane de euro, 149 milioane euro au fost cheltuite pentru adaptarea Logan si dezvoltarea Sandero pentru pietele sud-americane, precum si pentru a adapta motoarele la tehnologia flex-fuel, care permite unui motor sa functioneze pe benzina si etanol. Din suma totala, 223 milioane euro au reprezentat investitii industriale, care includ 70 milioane pentru spatiul dedicat furnizorilor.

Uzina de la Curitiba, Brazilia, produce 38 de automobile pe ora. Modelele Sandero si Logan vor reprezenta 85% din productia anuala a fabricii de la Curitiba, iar restul va fi reprezentat de modelele Megane II, Megane II break si Scenic I. Masinile Sandero produse la Curitiba sunt destinate pietei Mercosur.

Sandero este al cincilea vehicul dezvoltat pe platforma B0, aceeasi pe care a fost construit Logan. Pe langa modelul Logan berlina, mai sunt disponibile Logan MCV (break) si Logan Van (furgoneta). Al patrulea model dezvoltat pe aceasta platforma va fi Logan Pick-Up, a carui productie va incepe in primul trimestru al anului viitor. Primul model fabricat pe platforma B0, Logan berlina, a fost comercializat in peste 700.000 de exemplare de la lansarea din 2004 si pana in prezent, in peste 55 de tari.

Citeste si:

Sandero se inscrie in categoria de clasa mica a automobilelor, cu o lungime de 4,02 metri si un spatiu de depozitare de 320 litri in portbagaj, comparativ cu modelul Logan berlina ce are 4,25 metri lungime si Logan break (MCV) de 4,45 metri.

Masinile din gama Logan sunt produse in sapte state: Romania, Rusia, Maroc, Columbia, Iran, India si Brazilia. Cea de-a opta tara va fi Africa de Sud.

Grupul Renault intentioneaza sa vanda pe plan mondial, pana la sfarsitul anului 2007, 400.000 de automobile Logan, in crestere cu 60% fata de 2006, pe fondul inceperii productiei in Iran, India si Brazilia.