In ultimii doi ani, prezenta Ferrari a crescut in Europa de Est cu peste 100%, Turcia fiind tara cu prezenta cea mai importanta, sustine presedintele companiei auto.

Acesta a explicat ca modelul Ferrari de comercializare presupune doua conditii "Ferrari nu vinde masini, ci vise si acorda o atentie deosebita clinetilor sai", a mentionat oficialul Ferrari.

El a adaugat ca Romania a fost aleasa pentru a se deschide noua reprezentanta pentru ca in ultimii trei ani, prin site-ul Ferrari s-a marit numarul de contracte ale persoanelor pasionate de aceste masini, cu proveninenta din Romania, intrucat exista o relatie deosebita intre cele doua tari, dar mai ales pentru ca Romania este o tara in crestere si are un potential ridicat in privinta posibililor clienti.

De asemenea, Luca di Montezemolo a declarat la inaugurarea noului service din Romania ca partenerul Forza Rossa, a fost ales deoarece are o capacitate la nivelul asteptarilor, precum si un inalt grad de profesionalism.

Citeste si:

Luca di Montezemolo a mai spus ca vanzarile Ferrari pe plan modial au crescut ca urmare a dezvoltarii statelor emergente, intrucat in statele precum SUA, Marea Britanie sau Germania s-au mentinut relativ constante in ultimii ani.

Presedintele Ferrari a spus ca in Romania exista aproximativ 60 de masini Ferrari, insa a precizat ca vanzarea acestora nu a fost facuta in mod organizat. El a mai spus ca in 2007 au fost comercializate, pe plan modial, aproximativ 6.400 de masini.

Pe de alta parte, Montezemolo a infirmat informatiile aparute in presa straina si a spus ca nu va crea un model SUV si nici un model cu patru usi, pentru ca Ferrari doreste sa pastreze exclusivitate produsului sau, care are un caracter proununtat sportiv.