Mazda Romania a inregistrat vanzari de 1.351 de unitati in primul semestru din 2008, in crestere cu 369% fata de aceeasi perioada din 2007, potrivit companiei.
In luna iunie, Mazda a comercializat pe plan local 242 de vehicule, in crestere cu 272% fata de aceeasi luna a anului anterior.

Cele mai vandute modele in Romania in primele sase luni au fost Mazda3 cu 472 unitati, Mazda2 cu 392 unitati si Mazda6 cu 214 unitati.

Rezultatele Mazda CSEE (Europa Centrala si de Sud-Est) din primele sase luni ale anului totalizeaza un volum de vanzari de 17.301 unitati, mai mult cu 26,7% fata de aceeasi perioada din 2007.

Dintre cele 14 state care compun Mazda CSEE, Romania se evidentiaza prin cea mai mare crestere, fiind urmata de Slovacia cu o crestere de 125% si de Serbia (inclusiv Muntenegru) cu o crestere de 112%.

In termeni de crestere absoluta, Romania se pozitioneaza pe primul loc, cu 1.063 de unitati vandute in plus in primul semestru din 2008 fata de aceeasi perioada a anului anterior, devansand Slovacia cu o crestere de 797 de unitati si Ungaria cu o crestere de 512 unitati.

Austria inregistreaza cel mai mare volum de vanzari dintre pietele Mazda CSEE, cu 7.949 vehicule comercializate in primele sase luni din 2008. Austria este urmata de Ungaria cu 1.815 unitati si o crestere de 39%, de Cehia cu 1.773 unitati si o crestere de 81%, de Croatia cu 1.606 unitati si o crestere de 19% si de Slovenia cu 879 unitati si o crestere de 45%.

Modelul care a contribuit in mod esential la avansul vanzarilor in CSEE a fost Mazda2, cu 5.470 de unitati, reprezentand o crestere de 167% fata de primele sase luni din 2007. Pe locul doi a fost Mazda3, cu 3.645 unitati, urmata de noua generatie Mazda6 cu 3.786 vehicule vandute in perioada ianuarie-iunie 2008.

In intreaga zona CSEE au fost deschise 23 de noi showroom-uri care au crescut numarul total de puncte de vanzare Mazda la 253. Partenerii Mazda au investit 27 de milioane de euro in ultimul an.

“Chiar daca in pietele auto conditiile se inaspresc, Mazda isi continua traseul spre atingerea obiectivului de a depasi 30.000 unitati comercializate in regiune”, a declarat directorul regional Mazda CSEE, Josef Schmid.

Mazda vrea sa vanda pe piata autohtona intre 6.500 si 8.000 de masini in anul 2015, prin extinderea retelei de distributie, care va ajunge la 30 de showroom-uri pana in acel an. Tinta de vanzari pentru 2008 este de 2.500 de unitati.

Obiectivul Mazda Romania pentru anul 2008 este de a creste reteaua de distributie la 20 de showroom-uri, acestea urmand sa fie pozitionate in marile orase, precum Galati, Ploiesti si Craiova.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri