Kia Motors Corporation a vandut in primele 11 luni ale anului 1.272.689 unitati, reprezentand o crestere de 10,1% fata de perioada similara a anului trecut, cand a livrat 1.269.164 unitati.
Cumulat pe primele 11 luni ale lui 2008, China (134.176 unitati vandute) si pietele generale (239,785 unitati vandute) au inregistrat cele mai mari cresteri fata de anul trecut, de 33,9%, respectiv 32,2%.

Cresteri au avut loc si in Coreea (16,8% cu 288.925 unitati vandute) si Europa (0,7% cu 315.172 unitati vandute), in timp ce America de Nord a inregistrat o usoara scadere (6,3% cu 294.631 unitati vandute).

“Pana in luna noiembrie Kia a vandut mai multe unitati decat pe intreg anul trecut si a inregistrat o crestere de 10,1% fata de aceeasi perioada a lui 2007. Cresterea pe anul 2007 a fost de 3,5 %”, a declarat Hyoung-Keun Lee, Senior Executive Vice President si COO al International Business Division.

Pana acum, in 2008 cel mai bine vandut model este compacta Cerato (cunoscut ca Spectra pe anumite piete), cu 178.198 unitati vandute. Rio ocupa locul 2 cu 143.392 unitati, in timp ce pentru locul 3 concureaza compacta cee’d si SUV-ul Sportage, cu 139.489 respectiv 134.238 unitati vandute. In top 5 mai intra si modelul Picanto cu 86.658 unitati.

Kia Romauto, importatorul marcii coreene in Romania, a vandut anul trecut 3.333 de unitati pe piata romaneasca, reprezentand un avans de 93,7% fata de 2006, cand a livrat 1.721 unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri