Constantin Avromescu va fi numit, incepand cu 1 ianuarie 2009, in functia de Sales, Marketing & Aftersales Director pentru Romania al General Motors, potrivit unui anunt al companiei.
Constantin Avromescu va conduce echipa General Motors Romania si va raporta lui Alexander Moinov, Sales, Marketing & Aftersales Director Romania, Bulgaria, Statele Baltice si Pietele emergente.

"Numirea lui Constantin Avromescu urmeaza deciziei de a aloca pentru reprezentantele din Romania si respectiv Bulgaria management diferit, decizie ce reflecta dezvoltarea rapida a celor doua piete si implicarea constanta a General Motors in dezvoltarea activitatilor sale din aceste tari", se arata intr-un comunicat al companiei.

In General Motors, Constantin Avromescu a lucrat mai bine de sapte ani in functii importante in marketing si vanzari.

Alfred Suter, in prezent Sales, Marketing & Aftersales Director Romania si Bulgaria este numit Brand Director Opel la General Motors Elvetia SA. El va fi responsabil pentru activitatile de marketing si vanzari Opel din Elvetia.

Pe parcursul a peste trei ani si jumatate in care a fost liderul celor doua reprezentante, Alfred Suter a avut un aport deosebit la dezvoltarea General Motors in aceste doua piete emergente.

In perioada in care a activat in functia de director general, vanzarile General Motors in Romania au atins o cota de piata de 8,5% si intregistrat o crestere de 217,8% in conditiile in care piata a crescut cu 42,5%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri