Agentia de evaluare fianciara Moody’s a coborat de la 'Aa3' la 'A1' ratingul pentru credite pe termen lung al companiei Honda Motor Co., cel de-al doilea constructor de autoturisme din Japonia, in contextul scaderii cererii de masini, relateaza Bloomberg.
Honda a estimat ca profiturile vor scadea in acest an financiar cu 87%, la 80 miliarde yeni (812 milioane dolari), in contextul in care vanzarile de autoturisme din Statele Unite, cea mai mare piata, au atins cel mai mic nivel din 1981. Divizia de motociclete va mentine grupul profitabil, in contrast cu pierderile prevazute de Toyota Motor Corp. si de Nissan Motor Co.

"Coborarea ratingului a fost determinata de a scadere majora si rapida a cererii pentru produsele Honda in pietele dezvoltate", a declarat Junichi Yamaki, analist Moody’s, informeaza NewsIn.

Toyota a pierdut ratingul de varf acordat de Moody’s pe 6 februarie, in contextul in care scaderea cererii de autoturisme in Statele Unite si Japonia a afectat castigurile. Nissan, cel de-al treilea constructor auto din Japonia, a inregistrat pe 9 martie o scadere a ratingului acordat de Fitch, la cel mai mic nivel de investitii.

Honda este mai putin vulnerabila la aprecierea yenului decat companiile japoneze concurente, pentru ca cea mai mare parte a motocicletelor pentru pietele emergente si peste 80% dintre masinile vandute in Statele Unite sunt produse la nivel local, a mai spus Yamaki.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri