Magna va pastra operatiunile de asamblare din Bochum, Russelsheim si Eisenach, iar fabrica de motoare de la Kaiserslautern va fi in continuare operationala.
Din cauza acestui transfer, circa 3.600 slujbe vor disparea de la divizia germana a Opel.
Noul proprietar este insa optimist si in ceea ce priveste perspectivele din Rusia. Conform planului de afaceri dezvaluit de Handelsblatt, Magna vrea sa cumpere si divizia ruseasca a marcii Chevrolet, detinuta de General Motors, tot impreuna cu Sberbank.
Prin aceasta tranzactie, drepturile de productie si comercializare a marcii Chevrolet pe piata rusa vor reveni grupului Magna. Chevrolet este a treia marca in clasamentul preferintelor rusilor, cu circa 450.000 automobile vandute pe an.
Magna intentioneaza sa vanda 350.000 modele Chevrolet si 200.000 modele Opel pe an pe piata rusa pana in 2014. Adaugandu-se la productia GAZ, totalul s-ar ridica la 700.000 automobile pe an, aproape jumatate din capacitatea de productia a "noului Opel".
Magna va achizitiona o participatie de 20% in Opel iar banca ruseasca Sberbank va cumpara 35%, avand drept partener industrial producatorul rus de automobile GAZ, detinut de miliardarul Oleg Deripaska.
Acest consortiu va fi actionarul majoritar, General Motors urmand a controla 35% din companie iar Opel restul de 10%.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: