Acesta a spus pentru La Tribune ca Dacia vrea sa vina cu ceva nou, in septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt.

"Dacia isi pastreaza avansul de trei-patru ani fata de concurenta si isi doreste sa-si largeasca oferta de la cinci la sapte sau opt modele de vehicule", a precizat Chauvet.

Dacia va lansa in 2010 modelul SUV, pentru care investitia se ridica la aproximativ 100 milioane euro, din care 15 milioane euro fiind ajutor de la guvern.

In primele cinci luni ale acestui an, vanzarile Dacia au crescut cu 15% fata de aceeasi perioada a anului 2008, la 119.000 autoturisme, iar daca adaugam si modele vandute sub brand Renault din Brazilia, Rusia si Iran, ajungem la circa 200.000 de masini, potrivit La Tribune.

Anul trecut, s-au vandut 510.000 de vehicule Dacia (sub propriul brand sau ca Renault), in crestere cu 28%, de la 367.000 unitati livrate in 2007.

SUV-ul Dacia apare in 2010, investitia este de circa 100 mil. euro

SUV-ul Dacia apare in 2010, investitia este de circa 100 mil. euro