Ghosn, care conduce si partenerul nipon al Renault, Nissan Motor Co, se asteapta ca Europa sa fie printre ultimele regiuni din lume care sa revina pe crestere, alaturi de Japonia, anunta NewsIn.

El a spus ca a vandut circa 180.000 de masini in iunie. De asemenea, Ghosn a spus ca grupul va incepe sa ramburseze creditul de 3 miliarde euro primit de la guvernul francez in 2009. Compania rivala PSA Peugeot Citroen a primit un credit identic din partea statului. (Carlos Ghosn, noul rege al industriei auto)

Renault a investit in Romania 1,5 miliarde de euro de la preluarea Dacia, in 1999, si are, in prezent, 18.000 de salariati, generand alte 130.000 de locuri de munca in industria pe orizontala.

Platforma de la Mioveni a devenit cel mai important centru de productie din cadrul grupului Renault, aici fiind concentrate o uzina vehicule, cu o capacitate de 350.000 unitati/an, o uzina mecanica specializata in productia de motoare, cutii de viteze si transmisii, si cel mai mare centru logistic din cadrul grupului Renault.

Din 2006 a fost deschis cel mai important centru de inginerie al grupului Renault din afara Frantei - Renault Technologie Roumanie. Centrul de design al acestuia este singurul deschis de un constructor in Europa Centrala si de Est, iar din 2010 va deveni functional, in perimetrul orasului Titu, si centrul de testare ale carui lucrari de constructie sunt in derulare.

Carlos Ghosn: Vor trece 7 ani pana vanzarile auto vor ajunge din nou la nivelul din 2007

Previziuni sumbre pentru piata auto:

Lamborghini vede o revenire a pietei auto cel mai devreme in 2011


Vanzarile de masini noi in Germania vor scadea in 2010 cu circa 30%, la un nivel record de 2,6 milioane de vehicule.

Noul sef Toyota: Inca doi ani dificili pentru industria auto


Carlos Ghosn, noul rege al industriei auto

Carlos Ghosn, noul rege al industriei auto