Designul, conceptia si productia vor fi executate de Bajaj, cu sustinerea Renault-Nissan, in timp ce comercializarea si distributia vor fi gestionate de Renault, cu sprijinul grupului indian, a precizat Ghosn.

"Intentionam sa lansam pe piata indiana acest produs foarte competitiv si care consuma putin carburant in 2012. Exista cerere pentru acest tip de produs cu grad mare de inovare, nu numai pentru piata indiana, ci si pe alte piete emergente, unde devine esential sa propui mijloace de transport individuale la preturi accesibile", a mai spus Ghosn.

Masina, care va concura in India cu cel mai ieftin automobil de pe aceasta piata, Tata nano, pusa in vanzare din 2009, va trebui sa aiba logo-ul Renault. Nu a fost facut niciun comentariu asupra pretului cu care autoturismul va fi pus in vanzare, dar mai demult Renault indicase ca pretul ar putea fi de circa 3.000 dolari, peste nivelul de 2.000 dolari cu care se vinde nano, anunta NewsIn.

Renault si Bajaj au mai anuntat si in 2008 un parteneriat pentru construirea unui autoturism cu pret moderat, insa presa a speculat atunci ca au existat dezacorduri intre cele doua parti. "Suntem in prezent complet de acord", a spus jurnalistilor seful Renault, in cadrul unei vizite la New Delphi.

India care are un miliard de locuitori ofera o piata foarte atractiva pentru marii constructori auto, care au fost afectati grav de criza economica. in pofida boom-ului economic din ultimii ani, piata auto indiana este inca foarte scazuta, cu 7-8 masini la mia de locuitori.