Volkswagen Autovehicule Comerciale a lansat in Romania modelele facelift din cea de-a cincea generatie Volkswagen Transporter, Caravelle si Multivan, pentru care estimeaza vanzari de 400-450 de unitati in 2010.
Preturile pentru noul Volkswagen Caravelle variaza intre 30.190 euro cu TVA si 41.800 euro cu TVA.

Noul VW Multivan are un pret intre 27.600 euro cu TVA si 49.800 euro cu TVA.

Preturile pentru VW Transporter Furgon sunt intre 21.800 euro cu TVA si 33.200 euro cu TVA, iar pentru Transporter Kombi intre 22.700 euro cu TVA si 34.100 euro cu TVA.

Noile VW dispun de un motor pe benzina de 2,0 litri 116 CP si 4 motorizari diesel. Cele 4 propulsoare TDI sunt de 2.0 l (1.968 cm3) 84 CP, 102 CP, 140 CP si 180 CP.

Pana la un nivel de putere de 140 CP, o turbina de supraalimentare cu geometrie variabila asigura forta de propulsie necesara; in versiunea de top de 180 CP, Volkswagen Autovehicule Comerciale apeleaza la o supraalimentare reglata in doua trepte cu turbina dubla.

Cele mai bune rezultate in ceea ce priveste reducerea consumului de carburant sunt obtinute cu ajutorul cutiei de viteze automate (DSG) cu 7 trepte, cu dublu ambreiaj.

Pentru variantele cu cutie manuala cu tractiune fata, gama valorilor de consum de carburant si emisii de CO2 este cuprinsa intre 7,2 litri / 190 g/km CO2 (84 CP si 102 CP) pana la 7,5 litri / 197 g/km CO2 (180 CP) - ceea ce inseamna o scadere cu pana la 0,9 litri in raport cu modelele anterioare.

Cel mai mic propulsor TDI cu 84 CP dezvolta de la 1.250 rotatii/min un cuplu motor maxim de 220 Nm. Varianta de 102 CP dezvolta 250 Nm de la 1.500 rotatii/min, propulsorul TDI de 140 CP ofera de la 1.750 rotatii/min nu mai putin de 340 Nm, iar motorul TDI de 180 CP asigura de la 1.500 rotatii/min o performanta de 400 Nm.

Modelele sunt echipate cu un filtru de particule si indeplinesc normele de poluare EURO 5. Nivelul zgomotului produs a fost diminuat fata de modelele anterioare cu 5 dB (A). Noile modele au faruri de ceata adaptive, cu functie de iluminare a interiorului curbelor.

A fost actualizata intreaga gama de sisteme radio si de navigatie. Noul echipament de top este RNS 510 cu touchscreen si hard-disc pentru navigatie. Comenzile instalatiei de climatizare semiautomatizate sau complet automatizate "Climatronic" sunt mai ergonomice.

Pentru unele versiuni a fost extins considerabil volumul echiparii din dotarea de serie. O imbunatatire semnificativa se remarca la modelul Multivan Startline, care in raport cu modelul anterior dispune de capitonaj integral, de airbaguri laterale si de cap pentru sofer si pasager. Barele de protectie vopsite reprezinta dotare de serie si accentueaza la exterior apartenenta la familia Multivan.

Transporter in varianta Furgon este disponibil in doua variante de ampatament si trei variante de inaltime, iar Transporter Kombi in dotare max. 8+1 locuri. Noul Transporter autosasiu cu platforma este disponibil in doua variante: cabina simpla cu ampatament scurt sau lung si cabina dubla cu ampatament lung.

Sistemul de tractiune integrala permanenta, controlat preponderent electronic (4Motion cu cuplaj Haldex din cea de-a 4-a generatie), este in principal destinat deplasarilor in afara drumurilor consolidate.

Siguranta a fost perfectionata in mod suplimentar prin intermediul sistemului de asistenta la pornirea in rampa disponibil in serie, ESP perfectionat, cu stabilizator al remorcii, in dotarea de serie.

Ca element de noutate la clasa din care face parte, Transporter este disponibil optional cu sistem de asistenta pentru schimbarea benzii de rulare (Side Assist). Soferul este avertizat prin intermediul unui sistem de leduri integrate in oglinzile exterioare asupra autovehiculelor aflate in unghiul mort.

Volkswagen Autovehicule Comerciale va oferi la inceputul lui 2010 si o versiune 4Motion in combinatie cu cutia de viteze automata (DSG), cu dublu ambreiaj.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri