Constructorul auto francez Renault, proprietarul Dacia, ar putea inregistra in acest an o contractie a cifrei de afaceri cu 17-18% comparativ cu 2007, an de varf pentru sectorul auto, estimand ca piata din Romania va continua sa scada si in 2010, potrivit AFP.
Astfel, cifra de afaceri ar putea sa fie mai mica cu 17-18% in acest an fata de 2007, a afirmat un purtator de cuvant al grupului, reluand declaratiile directorului general Patrick Pelata, potrivit NewsIn.

Renault estimeaza ca scaderea pietei auto va continua si in 2010, cu o contractie de 8-10%, prognozand ca pietele din Romania si Turcia isi vor continua declinul, in timp ce vanzarile vor creste in alte zone, precum America Latina sau India. Pentru Rusia, Renault prevede o revenire a pietei in al doilea semestru din 2010.

In primele 11 luni din acest an, piata auto din Romania s-a contractat cu 60,7%, potrivit Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

Pelata a mai spus ca Renault este "in mod constant in discutii cu toata lumea", mentionand mai ales contructorul auto german Daimler, cu care are discutii asupra "unui numar mare de subiecte" tinand de tehnologie.

Renault se asteapta la intrarea pe piata a unor noi jucatori, mai ales din China si India, ceea ce necesita mai multe sinergii intre Renault si Nissan, a mentionat Pelata, subliniind importanta aliantei Renault-Nissan in ceea ce priveste productia si acoperirea pietelor.

Estimarile pietei auto pentru anul 2010

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri