General Motors a anuntat ca dealerii Chevrolet americani selectati au inceput sa preia comenzi pentru modelul Chevrolet Volt 2011, primul autovehicul electric cu autonomie extinsa din industria auto.
Ulterior lansarii pe piata din S.U.A., Volt va fi comercializat pe pietele internationale, incepand cu Europa si China, din 2011.

In S.U.A., modelul Volt va fi disponibil cu un pret de 41.000 dolari (33.500 dolari, net, cu o scutire federala de impozit intre 0 si 7.500 dolari).

Livrarile de autovehicule Chevrolet Volt catre clienti sunt programate sa inceapa in statele americane California, New York, Michigan, Connecticut, Texas, New Jersey si in zona Washington, D.C. spre sfarsitul anului; productia modelului va fi limitata.

Chevrolet Volt are o autonomie totala de peste 500 de kilometri si functioneaza in permanenta cu energie electrica.

Volt parcurge primii 60 de kilometri fara consum de benzina si emisii de gaze de esapament, folosind energia electrica stocata in bateria litiu-ion de 16 kWh. Cand bateria din dotare se descarca, un generator cu motor functioneaza continuu pentru a extinde autonomia cu inca 450 de kilometri cu un rezervor plin de benzina.



Modelul Chevrolet Volt va fi disponibil standard cu un cablu de alimentare de 120 V care va permite proprietarilor sa-si incarce autovehiculul direct de la o priza electrica standard pentru utilizare casnica, insa primii 4.400 de cumparatori Volt vor putea primi o unitate de alimentare de 240 V, inclusiv instalarea in locuinta. Instalarile vor face parte dintr-un program dezvoltat de Departamentul de Energie (DOE) al S.U.A. care isi propune sa monteze aproximativ 15.000 de unitati de alimentare de 240 V in locuintele din S.U.A.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri