Din cele 1.400 de unitati fabricate in prezent, 33% sunt Duster si 47% Sandero, iar SUV-ul castiga teren.

"Duster ar putea reprezenta in curand jumatate din productia de la Mioveni. Pana in prezent, pe toate pietele unde suntem prezenti, nivelul comenzilor pentru Duster este peste asteptari", a spus Olive, la inaugurarea unui centru de piese de schimb in localitatea Oarja din Arges.

In Europa de Vest, se asteapta si cateva luni pentru un Duster. Dacia anunta in iulie ca are 35.500 de comenzi pentru Duster, 25.000 venind din Franta.

Dacia Duster a ajuns al doilea cel mai vandut SUV din Franta in primele sase luni ale anului 2010 cu 5.335 de unitati, pe primul loc fiind modelul VW Tiguan cu 6.448 de unitati.

Sandero a batut Loganul in iunie 2010, fiind cel mai bine vandut model Dacia - 300.000 de bucati in doi ani.

Modelul Sandero a fost lansat pe piata din Romania in iunie 2008, fiind al cincilea autoturism dezvoltat de Renault si Dacia pe platforma Logan.

Dacia a lansat modelul Sandero in Romania

Dacia a lansat modelul Sandero in Romania

Dacia a vandut aproape 1,25 milioane de unitati Logan de la lansare, in 2012 fiind asteptat un nou sedan care va inlocui actualul Logan.

Citeste si:

Uzina Dacia producea 1.366 masini pe zi pana in luna august cand a intrat in revizie, cadenta fiind marita dupa aceasta perioada. Seful Dacia a spus ca nivelul optim de productie este de 1.375 de unitati pe zi.

Grupul Renault a inaugurat in localitatea Oarja, judetul Arges, un centru de piese de schimb, cel mai mare de care dispune compania in afara Frantei, ocupand locul 4 ca marime intre depozitele Renault.

"Noul centru de distributie a pieselor de schimb si a accesoriilor de la Oarja vine sa consolideze rolul major pe care Romania il joaca in cadrul Grupului Renault. El va contribui la ameliorarea serviciilor post-vanzare ale Grupului Renault, asigurand disponibilitatea si livrarea in cel mai scurt timp a pieselor de schimb de origine", a declarat Jacques Daniel, director Post Vanzare Grup Renault.

Renault a investit 3,5 milioane in amenajarea cladirii, insa nu a facut publica investitia totala. Centrul are o suprafata de 65.000 patrati, 160 de angajati si stocheaza peste 70.000 de tipuri de piese, asigurand alimentarea cu piese de schimb Dacia, Renault si Nissan, precum si aprovizionarea retelelor Dacia din 33 de tari. In tara centrul are 110 clienti, iar in strainatate 53.

Activitatea de export reprezinta aproximativ 40% din cifra de afaceri a centrului. Principalii clienti la export sunt din Franta, Rusia si Turcia.

Cele mai vandute piese sunt filtrele de ulei – 235.000 de piese pe an, jantele – 87.000 de piese pe an, filtrele de aer – 82.000 de piese pe an.