Producatorul francez Renault a facut publice detaliile noului Megane face-lift, operatiunea de intinerire la jumatatea vietii unui model fiind deja traditionala in industria auto. Principalele modificari tehnice tin de designul masinii, dar intervin si schimbari ce imbunatatesc nivelul de echipare.

Modificarile facute de francezi la modelul de succes Megane II au in vedere, in primul rand, liniile sale dinamice, cu efecte asupra imaginii automobilului. Sase dintre versiunile Megane vor fi supuse acestei interventii chirurgicale, Hatchback, Sport Hatch, Sport Saloon, Sport Tourer, Coup-Cabriolet si Megane RenaultSport (acesta isi va pastra bara fata nemodificata) urmand a-si schimba aspectul. Modificarile au in vedere partea frontala, acolo unde spoilerul, grila si farurile au fost redesenate, pentru a avea o alura mult mai sportiva si, in acelasi timp, high-tech. In partea din spate, schimbarea vizibila a fost aplicata stopurilor si liniilor care pun in valoare aceste blocuri optice.

A doua modificare importanta va fi la nivelul ofertei de motoare, fiind introdus un nou propulsor de 2,0 litri dCi, capabil sa genereze 150 CP, un motor cu rezultate atat la nivelul performantelor, cat si al consumului. Versiunea de 1,9 litri a fost imbunatatita prin introducerea unui filtru de particule si o crestere a puterii pana la 130 CP. In oferta diesel va exista si motorul de 1,5 dCi, cu versiuni de 85 si 105 CP. Lista versiunilor alimentate cu benzina va cuprinde motoarele de 1,4 16V (100 CP), 1,6 16V (110 CP), 2,0 16V (135 CP) si 2,0T (165 CP). Megane Renault Sport se va bucura in continuare de propulsorul de 225 CP, 2,0 16V Turbo.

Modificarile nu vor afecta gradul de siguranta atestat pentru acest model de EuroNCAP la 5 stele.

La interior vor fi disponibile noi culori pentru tapiterie, in timp ce confortul va spori prin suplimentarea gadgeturilor prezente la bord. Senzori de parcare, de ploaie si de lumina, climatizare imbunatatita, filtru cu carbune activ, acestea ar fi cateva dintre noile dotari ale lui Renault Megane. Va fi disponibila si o noua generatie a sistemului de navigatie GPS Carminat.

La capitolul siguranta, va exista ultima generatie a sistemului ABS de la Bosch, insotita de EBD si EBA. ESP va fi valabil pe unele echipari, ca si ASR, MSR si sistemul de monitorizare a presiunii in pneuri. In functie de tipul de caroserie si varianta de echipare, numarul de airbaguri poate ajunge pana la 10.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri