Printre noutatile prezentate de Bosch s-au numarat: sistemul de diagnoza la distanta, care permite specialistilor Bosch sa ofere asistenta online, la distanta, direct pe autovehiculul clientului; software-ul DXP, ce leaga la retea intregul atelier de service; sistemul de testare FSA 050, destinat verificarii autovehiculelor electrice si hibride sau testerele KTS Truck pentru autoutilitare.

Bosch are o oferta extinsa de sisteme de diagnoza, aparatura de service, piese de schimb, servicii si concepte destinate service-urilor auto, astfel incat, Divizia Bosch Automotive Aftermarket poate pune la dispozitia distribuitorilor si atelierelor de service o gama completa de produse.

„Bosch isi va extinde investitiile in sectorul Automotive Aftermarket. In ultimii doi ani ne-am extins mult oferta adresata service-urilor auto si distribuitorilor. Per ansamblu, criza ne-a afectat mai putin. In ultimii ani, ne-am axat consecvent pe investitii, crescand productia interna”, a afirmat Robert Hanser, presedintele Consiliului de Administratie al departamentului Automotive Aftermarket din cadrul Robert Bosch GmbH.

Pentru atelierele de service, Bosch va oferi diagnoza la distanta, asistenta online, direct pe autovehiculul clientului.

Citeste si:

O alta inovatie este software-ul DXP dezvoltat de Bosch, ce va oferi posibilitatea de a conecta intregul atelier de service la aceeasi retea. Astfel, datele unui autovehicul vor fi imediat accesibile pentru toate celelalte calculatoare echipate cu sistemul de diagnoza.

Schimbul de date va fi posibil intre toate sistemele de testare si diagnoza Bosch, care sunt accesate prin intermediul PC-ului, inclusiv cele din gama Beissbarth si Sicam.

De asemenea, au fost prezentate pentru prima oara noile oferte in materie de diagnoza si reparare a autovehiculelor echipate cu sistem de propulsie hibrid. In acest sens, gama Bosch a fost extinsa cu noul sistem de testare FSA 050, destinat special verificarii autovehiculelor electrice si hibride, dar si cu noi cursuri speciale de pregatire cu privire la sistemele hibride, precum si cu date tehnice actuale incluse in software-ul ESI[tronic].