458 Challenge vine cu un motor V8 montat median, fiind derivat din 458 Italia si este cel de-al cincilea model utilizat de Ferrari in programul sau de curse, desfasurat in trei campionate diferite (italian, european si nord-american).

Motorul V8 de 4499 cmc cu injectie directa de pe 458 Challenge ramane pe aceleasi coordonate dinamice ca pe 458 Italia: putere maxima de 570 CP la 9.000 rpm. Acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in sub 3,4 secunde.

Au fost modificate rapoartele si calibrarea cutiei de viteze F1 cu dublu ambreiaj pentru a garanta un cuplu mai mare la turatii joase. 458 Challenge este echipat cu diferentialul electronic E-Diff utilizat pe versiunea de strada, o premiera pentru masinile Ferrari destinate numai circuitelor.

Citeste si:

Noul 458 Challenge are de asemenea o suspensie special conceputa pentru curse, cu arcuri mai ferme, amortizoare din aluminiu, jante pe 19 inch cu prindere centrala echipate cu slickuri Pirelli si o garda la sol redusa cu 50mm. Trenul de rulare este echipat cu frane Brembo CCM2 asociate cu sistemul ABS care a debutat pe 599XX, masina experimentala extrema a marcii Ferrari.

Sotii Camelia si Ion Bazac (fost ministru al Sanatatii) controleaza dealerul Ferrari, prin Forza Rossa Holding, firma inregistrata in Cipru (86,3%). Celalalt actionar al Forza Rossa, cu o detinere de 13,6%, este un cetatean italian, Leo Taroni.

Forza Rossa este din februarie si reprezentantul exclusiv al marcii Lotus in Romania, Serbia, Muntenegru si Republica Moldova.

Dupa ce a adus Ferrari, Bazac deschide un showroom Lotus in Otopeni

Dupa ce a adus Ferrari, Bazac deschide un showroom Lotus in Otopeni