Astfel, companiile care apeleaza acest tip de serviciu sunt cele au ajuns la un anumit nivel de dezvoltare si extindere teritoriala si care au nevoie sa aduca toti membrii echipei impreuna pentru a stabili o directie comuna de actiune.

"Un team building deschide drumul pentru acceptarea unei schimbari de catre membrii echipei in cazul repozitionarii proceselor de lucru, ii ajuta pe participanti sa se cunoasca mai bine si sa-si descopere anumite abilitati pe care nu stiau ca le au. In lipsa unor traineri profesionisti, in timpul acestei intalniri se vor pastra de cele mai multe ori aceleasi «bisericute»si atitudini ca la serviciu, este tendinta naturala a oamenilor de a socializa mai mult cu persoanele cu care se inteleg bine", explica Mihai Arghire, partener la Brightway.

Povestea unui tanar manager care a avut prima afacere la 16 ani, din culegeri de fizica, si care acum face sute de mii de euro din training

Povestea unui tanar manager care a avut prima afacere la 16 ani,...

Cel mai frecvent angajatorii au ca obiective motivarea echipei, distractie, activitati inedite, comunicarea anumitor mesaje importante, cresterea performantei in activitatile ce presupun atingerea unui scop comun. Clientii care isi trimit angajatii la team building sunt companiile din IT, distributie, pharma sau agribusiness, potrivit Brightway.

Citeste si:

Astfel, cel mai cerut program al companiei este "Misterul din Castel", un program prin care participantii trebuie sa treaca printr-o serie de provocari pentru a dezlega un mister. "Intreaga poveste reprezinta o metafora la problemele cu care se confrunta in propria echipa. Acest team building ofera participantilor sansa sa-si depaseasca barierele personale. Un alt program foarte cerut pe timp de vara este Aventura in Delta Dunarii", spune Mihai Arghire.

Serviciile de team building reprezinta aproximativ 20% din cifra de afaceri a Brightway. Compania isi doreste sa creasca acesta cifra prin introducerea unor noi programe si a locurilor pentru desfasurarea team buildingurilor. Brightway estimeaza ca in acest an va ajunge la afaceri de 400.000 de euro, in crestere usoara fata de 2013.

Pe piata de training din Romania mai activeaza jucatori importanti ca Ascendis, CBS Romania, Achieve Global, Hart Consulting, Accelera.

Sursa foto: Grup de angajati/Shutterstock.com