Suman lucreaza de peste 8 ani in publicitate si se alatura echipei Kubis dupa ce a acumulat experienta internationala in agentii in McCann Praga, Young & Rubicam Praga, JANDL Bratislava si freelancer la BBH si TAG din Londra. Acesta nu este la primul contact cu piata romaneasca de publicitate, el fiind copywriter in trecut pentru agentii precum Graffiti BBDO, Grey, Ex Aequo si Godmother.

Eugen Suman revine in tara dupa o perioada petrecuta ca director de creatie la McCann Praga, perioada in care a continuat sa scrie literatura si a inceput sa lucreze la un roman grafic.

"Dintotdeauna am avut nevoie de doua lucruri pentru a face performanta: o agentie cu ambitii reale si sustinere din partea conducerii acesteia. La Kubis le-am gasit pe amandoua, motiv pentru care am renuntat cu bucurie la viata de expat si la un oras minunat, Praga, pentru a ma intoarce in Bucuresti. Planurile mele sunt si planurile lui Vlad. Impreuna vrem sa facem din Kubis nu doar cea mai mare agentie de digital din Romania, ci si cea mai creativa. Si nu doar din Romania, ci din intreaga regiune. Nu se asteapta nimeni ca asta sa se intample peste noapte, dar sunt sigur ca se va intampla. Vin cu experienta, energie si entuziasm, si sunt convins ca si oamenii din Kubis sunt la fel. Iar cand ai asa ceva, putine lucruri te mai pot opri", declara Eugen Suman.

Printre numeroasele premii obtinute pentru proiectele in care a fost implicat, se numara, in 2014, un bronz la PIAF pentru Lego, bronz la ADC* Global si shortlist la Cannes pentru Harley Davidson, bronz si argint la ADC* CZ Awards pentru Teatrul National din Cehia si GE Money Bank, iar in 2013 a obtinut 3 Golden Drums si un Silver Drum pentru Lego, Radionet si Bratislava Zoo. De asemenea, in 2012, Suman a obtinut Argint la Epica Awards pentru Harley Davidson, shortlist la Cannes pentru campania Carturesti, Silver Effie pentru "Save Lives Foundation" si Gold Effie pentru campania "Don’t ignore me" in 2011.

Citeste si:

Noul director de creatie are in portofoliul sau numeroase distinctii, printre care si locul doi pentru cel mai bun director de creatie in Slovacia - 2013, iar in 2012 a fost desemnat al patrulea copywriter din lume conform Luerzer’s Archive. Sub conducerea creativa a acestuia, in 2013, JANDL devine Agentia anului in Slovacia si este recunoscuta la Golden Drum Festival ca fiind ce-a de a doua cea mai buna agentie independenta.

Kubis Interactive ofera solutii de marketing online prin servicii de consumer engagement, optimizare si design de site, comunicare in social media. Este singura agentie de digital care a lansat un studio de productie AV intern, care isi concentreaza eforturile in crearea de continut video.

Printre clientii agentiei se numara URSUS Breweries (URSUS, Grolsch, Peroni, Redds, Pilsner Urquell), Vodafone, Unilever (Dove, Dove Men, Rexona, Clear, Rama, Becel, Algida, Dero, Coccolino), Toyota, Carrefour, Teamnet, Milupa. Cei mai noi clienti ai agentiei sunt brandurile internationale de bere Radegast si Birell din Cehia si Dreher din Ungaria.