Magazinul din Cluj-Napoca se intinde pe o suprafata de 1.384 de metri patrati, dintre care peste 1.000 de metri patrati reprezinta spatiu de vanzare. In cadrul lui lucreaza 12 persoane, iar parcarea are o capacitate de 245 de locuri.

Oferta magazinului cuprinde atat articole alimentare, cat si nealimentare precum electrocasnice, papetarie, articole pentru copii si de sezon.

"Pentru 2011, Rewe Romania are in plan extinderea retelei din Romania cu alte 20 de magazine", se precizeaza intr-un comunicat de presa emis de companie.

Saptamana trecuta, compania a deschis un nou magazin la Corabia, care are o suprafata similara cu unitatea din Cluj-Napoca.

Rewe nu a specificat investitiile aferente expansiunii retelei Penny Market/Penny XXL in acest an.

Lantul Penny Market/Penny XXL este, potrivit companiei, cea mai extinsa retea de magazine de tip discount (cu preturi reduse) din Romania, cu un numar total de 118 unitati. In total, in reteaua Penny Market/Penny XXL lucreaza 2.500 de angajati.

Citeste si:

Grupul german Rewe a intrat pe piata romaneasca in 2005, iar in afara de magazinele Penny mai opereaza lantul de supermarketuri Billa.

Principalii competitori ai Rewe in Romania sunt Metro (pe segmentul vanzarii en-gros), Carrefour (hipermarketuri si supermarketuri), Kaufland (hipermarketuri de tip discount), Plus Discount (magazine de tip discount) si MiniMax (magazine de tip discount).

Piata de retail modern (magazine cash&carry, hipermarketuri, supermarketuri si magazine de tip discount) era estimata la nivelul anului trecut la valoarea de 20 de miliarde de euro.

Pe plan european, Rewe este prezent pe piata comertului alimentar, a turismului si a comertului cu articole de tip do-it-yourself (bricolaj). Rewe are 14.500 de magazine in Germania, Austria, Ucraina, Ungaria, Rusia, Cehia si Bulgaria.