Angajatorii aloca cea mai mare parte a bugetelor de resurse umane pentru pregatirea profesionala a salariatilor, respectiv pe recrutarea lor.

Aproape jumatate dintre cei chestionati cheltuiesc pana in 20% din bugetul de resurse umane pentru trainingul salariatilor, in vreme ce 40,5% aloca peste 20% din fondurile de HR.

Pentru recrutare, 62,1% dintre companii cheltuiesc intre 1% si 20% din banii de HR.

Citeste si:

Circa 20% dintre respondenti au cheltuit in ultimul trimestru din 2010 cel putin 200 de euro pentru pregatirea fiecarui angajat, in vreme ce 31,9% dintre companii au platit sub 200 de euro.

Analiza arata si ca niciun angajator nu a cheltuit mai mult de 50 de euro in T4 pentru recrutarea unui angajat, in vreme ce 22,8% dintre companii au platit intre 1 si 49 de euro. Mai mult, 28,1% dintre respondenti au recrutat cu ajutorul resurselor proprii.

Studiul a fost realizat in perioada ianuarie – februarie 2011, pe un esantion de 164 de manageri si profesionisti in resurse umane.