“In anul 2010, Heineken Romania a inregistrat o crestere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, in ciuda trendului descendent al pietei de bere din Romania“, declara Jan Derck van Karnebeek (foto), director general Heineken Romania.

Volumul vanzarilor Heineken Romania s-a majorat anul trecut cu 6% fata de 2009 pe fondul evolutiei marcilor Ciuc Premium si Bucegi.

Incepand din luna aprilie, Heineken Romania va importa si va vinde unele dintre cele mai cunoscute marci internationale detinute de grupul Heineken. Astfel, portofoliul Heineken Romania se va extinde cu opt marci internationale: Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Murphy’s, Strongbow, Sol si Desperados.

Citeste si:

In 2010, volumul total al acestor opt marci vandut pe piata din Romania a reprezentat sub 1% din totalul afacerii Heineken Romania.
Heineken este cea mai mare companie producatoare de bere din Europa si a treia din lume in ceea ce priveste volumul vanzarilor.

Portofoliul de marci Heineken Romania acopera toate segmentele pietei: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken Romania are fabrici in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta si 1.100 angajati.

Cititi si Berea, ca un joc de fotbal: Nici Mourinho nu stie cum termina un meci dupa primele 10 minute

Berea, ca un joc de fotbal: Nici Mourinho nu stie cum termina un meci dupa primele 10 minute

Berea, ca un joc de fotbal: Nici Mourinho nu stie cum termina un...