"Cresterea afacerilor s-a datorat campaniilor promotionale derulate pe tot parcursul anului. In unele cazuri, promotiile au fost de 10-15%", spune Ioan Mezei, cel ce ocupa functia de director general al Andreas Stihl Motounelte de 12 ani.

Importatorul de motounelte a implementat anul trecut o politica de reduceri pentru ca tendinta clientilor a fost de a migra spre produsele mai ieftine, din cauza influentei crizei financiare in randul veniturilor populatiei.

“A existat si inca exista o tendinta a consumatorilor de a migra de la produsele scumpe catre cele mai ieftine si de aceea am incercat sa venim in intampinarea acestei nevoi prin promotiile pe care le-am facut”, mentioneaza Mezei.

Cele mai vandute produse ale companiei, cu peste 40% din cifra de afaceri, au fost in 2010 motoferastraiele, urmate de celelalte produse. De asemenea, zona de service a generat circa 20% din businessul Andreas Stihl Motounelte din 2010.

Citeste si:

In primul trimestru al anului, vanzarile companiei au avansat cu peste 30% fata de perioada similara din 2010. Andreas Stihl Motounelte si-a bugetat o crestere de 10-15% a cifrei de afaceri din 2011, pe fondul extinderii portofoliului de produse.

Germanii, care au intrat pe piata locala in 1997, au investit peste 10 mil. euro pana in prezent, cea mai mare parte a sumei fiind directionata catre marketing.

Andreas Stihl Motounelte detine in Ilfov un centru de logistica si vanzari, care a fost inaugurat in 2005 si are circa 2.500 de metri patrati.

Constructia se afla pe un teren cu o suprafata de 15.000 de metri patrati. Compania are circa 20 de salariati si 220 de distribuitori la nivel national.