Veniturile totale ale companiei au raportat un avans de 14,9%, pana la 269,7 mil. lei (63 mil. euro). Profitul Albalact s-a situat anul trecut la valoarea de 580.212 lei (135.363 euro).

“Albalact a castigat cota de piata in 2010, chiar daca scaderea puterii de cumparare, majorarea TVA-ului si cresterea pretului la materie prima au pus o presiune destul de mare pe profitabilitate. Asa cum am mai spus, si anul acesta compania va continua sa faca investitii importante acolo unde este nevoie si sa lanseze produse noi, pentru ca acestea ii asigura dezvoltarea mai departe”, declara Raul Ciurtin (foto), presedintele si directorul general al Albalact.

Zuzu ocupa primul loc pe piata laptelui pasteurizat cu 30% cota de piata in volum (MEMRB retail audit, decembrie 2010), iar Fulga este numarul 2 pe piata laptelui UHT cu 17% cota de piata in volum (MEMRB retail audit, decembrie 2010).

Potrivit acelorasi analize MEMRB, Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa, cu brandul omonim De Albalact. Cu smantana Albalact, compania ocupa locul doi pe acest segment. Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

Citeste si:

Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania are peste 500 de angajati si peste 6.000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti.

Din 2009, Albalact detine 95,67% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. In prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

Cititi si Mesajul unui executiv de top: Pregatiti-va pentru un an mai greu! Consumul nu isi revine

Mesajul unui executiv de top: Pregatiti-va pentru un an mai greu! Consumul nu isi revine

Mesajul unui executiv de top: Pregatiti-va pentru un an mai greu!...