Campania “Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi” porneste de la amintirile consumatorilor acestui produs din perioada anilor ’70-’80 si este declinata pe toate mediile de comunicare (OOH, tranzit, TV, presa, online si retele sociale), toate vizualurile folosite fiind fotografii reale, din albumele acelor ani.

“Campania este o invitatie deschisa tuturor romanilor sa-si aminteasca, sau pentru cei mai tineri sa afle de la parintii lor, cum se dadeau «like-uri», ce era «cool», cum se facea «team-building» si ce insemna «entertainment» si «clubbing» – in concluzie, care erau lucrurile frumoase din perioada 70-80”, sustin reprezentantii PepsiCo.

PepsiCo cuprinde divizia de snacks (Star Foods), producatorul chips-urilor Lay’s, a gamei Star si a snacks-urilor Krax si divizia de bauturi racoritoare, Q.A.B, cu branduri precum Pepsi, Mirinda, 7Up. Mountain Dew, Lipton Ice Tea, Prigat si Roua Muntilor.

PepsiCo detine 19 linii de produse care genereaza fiecare vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari. Cifra de afaceri s-a ridicat la peste 43 mld. dolari in 2009.