Pepsi lanseaza o noua bautura, in editie limitata de vara

Pepsi, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala a bauturilor racoritoare, lanseaza in editie limitata de vara Pepsi Ginga.

Cu un design nou, Pepsi Ginga insoteste lansarea platformei globale Pepsi Footbal si a videoclipului interactiv filmat pe strazile din Rio de Janeiro.

“Pepsi are o adevarata traditie a campaniilor cu origini in cultura pop, asa cum este si aceasta celebrare de inspiratie braziliana a fotbalului si artei urbane. Este prima editie limitata Pepsi lansata in Romania dupa anul 2007”, declara Adriana Nestoriuc, associate marketing manager CSD & Juices PepsiCo Romania.

PepsiCo are la nivel global venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari si un portofoliu de produse ce include 22 de branduri care genereaza fiecare peste de 1 miliard de dolari in vanzari anuale de retail.

PepsiCo Romania face parte din divizia PepsiCo Europe, liderul pe piata de bauturi si produse alimentare in Europa, cu 43.000 de angajati. In Romania, PepsiCo detine 3 unitati de productie - 2 pentru bauturi racoritoare si una pentru snacks-uri (in Popesti-Leordeni). Compania are peste 2.000 de angajati.

Citeste si:
Din desert in jungla, printr-o singura lentila: antiteza civilizatiei
Din desert in jungla,...

Principalul competitor pe o piata evaluata la circa 2 mld. euro este Coca-Cola.

Sursa foto: Pepsi, Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Lăptăria cu Caimac aduce obligațiuni de 3 mil. euro pe Bursa din București
Setari Cookie-uri