Romania se situeaza pe locul 18 in topul tarilor din Uniunea Europeana in acest domeniu, conform studiului citat.

El mai arata ca cel mai mare consum din categoria de papetarie este generat de rechizitele scolare, in ciuda faptului ca numarul de elevi este intr-o usoara scadere.

Vanzarile la raionul de papetarie din magazinele Billa au crescut "simtitor" de la sfarsitul lunii august. Nu sunt oferite alte informatii in acest sens.

"Judecand dupa cifrele de vanzari inregistrate de magazinul nostru, se simte o cerere substantial sporita. Clientii incep sa caute tot mai multe produse de papetarie si rechizite de calitate, fiind interesati pe de o parte de pret", a declarat Sabin Fane, director de marketing al lantului de supermarketuri Billa Romania.

Citeste si:

Oficialul a mai precizat ca multi dintre clientii Billa prefera pachetele care contin produse din toate categoriile necesare scolarilor, de la obicei de la acelasi brand (marca). Produsele personalizate, cu eroi de filme sau desene animate au mare trecere la copii, a mai spus Fane.

Primul magazin Billa in Romania s-a deschis in 1999. In prezent, reteaua numara 55 de supermarketuri. Principalii concurenti ai Billa sunt Mega Image (88 de magazine) si Carrefour Market (37 de unitati).

Vezi aici ce rezultate financiare au avut marii retaileri in 2010.

Cei mai puternici retaileri: Miliardele din casele de marcat

Cei mai puternici retaileri: Miliardele din casele de marcat