Economistul Nouriel Roubini considera ca piata de fuziuni si achizitii (M&A) nu are cum sa ignore situatia proasta a economiilor din intreaga lume, acesta fiind si motivul pentru care companiile se feresc de tranzactii, chiar daca multe au suficiente lichiditati.
„Este adevarat ca exista multe companii pline de cash, insa deal-urile uirmaresc economia reala. Daca economia va continua sa ramana slaba, va exista o presiune suplimentara pe evaluari, fapt care va reprezenta intr-o anumita masura o piedica pentru piata de M&A”, a declarat economistul intr-o conferinta organizata de Bloomberg.

Roubini considera ca in conditiile in care ne aflam la inceputul unei noi recesiuni, ale carei efecte se vad deja in SUA, companiile vor continua sa fie precaute atunci cand vine vorba despre planurile pentru dezvoltare.

„SUA a intrat deja intr-o noua recesiune. Acum nu se pune problema daca va fi sau nu o criza in <W>, ci mai degraba daca noua recesiune va fi doar una slaba sau daca aceasta va reprezenta o noua cadere semnificativa. Cand avem nesiguranta economica, fiscala, politica si geopolitica, este normal ca firmele sa prefere sa astepte atunci cand vine vorba de o tranzactie”, considera Nouriel Roubini.

Economistul nu se arata deloc optimist cu privire la evolutia pietei de M&A in conditiile actuale, mentionand totusi ca “in ciuda incertitudinii, vor exista deal-uri bune si foarte bune”, insa acestea vor fi rare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri