In trimestrul al treilea, vanzarile din Romania au urcat cu 7,5%, la 290 milioane euro, se arata intr-un comunicat.

In conditii comparabile, ajustate pentru variatii calendaristice, vanzarile din Romania au urcat cu 0,1% in primele noua luni, respectiv cu 2,9% in trimestrul al treilea.

Grupul francez, cel mai mare retailer european si al doilea la nivel mondial dupa Wal-Mart, a modificat insa in sens negativ estimarile privind profitul operational din 2011, anticipand acum o scadere de pana la 20% a indicatorului, de la minus 15%.

Carrefour acuza conditiile economice incerte, care afecteaza cheltuielile de consum.

Citeste si:

La nivel de grup, vanzarile au crescut cu 1,9% in primele noua luni, la 67,3 miliarde euro. In trimestrul al treilea, vanzarile Carrefour au urcat cu 0,3%, la 22,8 miliarde euro.

Afacerile solide de pe pietele emergente au acoperit scaderile inregistrate in tarile dezvoltate.

Carrefour detine in Romania 23 de hipermarketuri si 39 de supermarketuri.