Veniturile Carrefour au crescut cu 6,2% in primul trimestru fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 21 de miliarde de euro, cel mai mare retailer francez aratand ca vanzarile din Europa au urcat datorita avansului consemnat in Franta, Spania, Belgia, Romania si Polonia.

In baza organica, excluzand impactul fluctuatiilor de curs valutar si efectele de calendar, cresterea veniturilor Carrefour s-a situat la 3,2%, se arata intr-un comunicat al companiei franceze. Vanzarile Carrefour in Europa au urcat in baza organica datorita avansului de 2,6% al veniturilor generate in Franta, la 9,6 miliarde de euro. De asemenea, evolutia pozitiva din primul trimestru a fost influentata si de cresterea cu 0,9% a vanzarilor din celelalte tari europene, inclusiv Romania, potrivit Mediafax.

Veniturile obtinute din afacerile din America Latina au avansat cu 16,6%, in baza organica, in primele trei luni din 2015 fata de acelasi interval al anului trecut, la 4 miliarde de euro. In Asia, vanzarile au scazut cu 10,5% in perioada analizata.

Carrefour si-a propus sa investeasca in acest an in modernizarea magazinelor si pentru deschiderea unor centre de logistica in China. Actiunile Carrefour au urcat cu pana la 3,4% pe bursa din Paris in timpul sedintei de vineri, in urma publicarii rezultatelor financiare pentru primul trimestru, atingand cel mai inalt nivel din ultimii patru ani, potrivit Bloomberg.

Vanzarile grupului Carrefour au inregistrat anul trecut o crestere organica de 3,9%, la 84 de miliarde de euro, in timp ce avansul in termeni comparabili, excluzand benzinariile, a fost de 2,8%. Carrefour Romania numara 174 de magazine, dintre care 27 hipermarketuri Carrefour, 92 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 9 magazine de proximitate Contact si un magazin online. Retailerul mai detine patru magazine Supeco, un concept situat intre discounter si cash&carry.

Citeste si:
Încă o înghețată retrasă de la vânzare din cauza conţinutului de...
Încă o înghețată retrasă de...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri