"In perioada aceasta dificila, Carrefour isi mentine increderea in Romania si continua sa se extinda pe toate formatele - hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate. (...) Centrul de aici va acoperi nevoi care nu erau acoperite", a precizat Francois-Melchior de Polignac (foto), director general al Carrefour Romania.

Hipermarketul este cel de-al 24-lea din cadrul retelei Carrefour, care mai cuprinde un lant de 39 de supermarketuri Carrefour Market si un magazin de proximitate Carrefour Express.

Noul hipermarket are o suprafata de vanzare de 8.400 de metri patrati, dispune de 38 de case de marcat si ofera o gama de aproximativ 50.000 de articole. Ponderea articolelor alimentare este egala cu cea a produselor nealimentare. Potrivit reprezentantilor Carrefour, 98% din marfa expusa provine de la companii din Romania.

Raioanele hipermarketului au fost reorganizate in mai multe zone de consum, cu produse pentru casa, de moda, electronice si electrocasnice si de produse proaspete. "Noul layout (noua organizare - n.r.) exista in alte tari in care e prezenta Carrefour. Primul scop este o mai buna vizibilitate pentru client. Rezultatele au fost foarte bune in alte tari, de asta am adus layout-ul si in Romania", a explicat de Polignac.

Directorul general al Carrefour Romania a spus ca implementarea noului layout in celelalte hipermarketuri va fi studiata de la caz la caz.

Francois-Melchior de Polignac a adaugat ca nu poate oferi informatii privind investitia in noul hipermarket.

Intrebat de wall-street.ro daca expansiunea este mai ieftina pe timp de criza, de Polignac a raspuns ca preturile (la imobiliare - n.r.) sunt mai mai mici decat in 2007, dar ca ele nu sunt cu mult mai scazute.

Citeste si:

"Studiem toate oportunitatile"

Retailerul va mai deschide, pana la finele anului, alte doua hipermarketuri - la Botosani si la Deva, precum si 8 noi supermarketuri sub brandul Carrefour Market.

Astfel, pana la finele anului Carrefour va controla o retea formata din 26 de hipermarketuri si 47 de supermarketuri. In ceea ce priveste Carrefour Express, planurile de dezvoltare inca nu au fost dezvaluite.

Prima unitate Carrefour Express a fost deschisa impreuna cu retailerul autohton Angst, pe data de 12 octombrie, in zona Piata Domenii din Bucuresti. Inaugurarea a consemnat totodata si intrarea Carrefour pe segmentul de franciza. [Carrefour intra in etapa expansiunii multiformat cu primul magazin in franciza]

Privind planurile de expansiune in Capitala, seful Carrefour a precizat ca studiaza "toate oportunitatile", dar ca nu poate discuta despre ele decat atunci cand vor fi incheiate acordurile finale cu partenerii.

Deschiderea noului hipermarket face parte din prima faza a proiectului Colosseum, care va fi finalizata in mai 2012. Cea de-a doua faza a proiectului presupune constructia unui mall si va fi demarata in toamna lui 2012 pentru a fi terminata in 2016. Valoarea totala a investitiei in intregul proiect Colosseum este estimata la 350 milioane de euro.

Carrefour intra in etapa expansiunii multiformat cu primul magazin in franciza

Carrefour intra in etapa expansiunii multiformat cu primul magazin...

In primele noua luni, vanzarile Carrefour pe piata locala au crescut cu 5,1% fata de perioada similara a anului trecut anului trecut, la 845 milioane euro. Grupul francez a revizuit in sens negativ estimarile privind profitul operational din 2011 pentru a patra oara in ultimele patru luni.

Citeste si:

Carrefour tureaza motoarele extinderii pe final de an. Pe ce mizeaza francezii?

Carrefour tureaza motoarele extinderii pe final de an. Pe ce mizeaza francezii?

Carrefour tureaza motoarele extinderii pe final de an. Pe ce...