KFC Romania a deschis un restaurant in noul centru comercial Maritimo Shopping Center din Constanta , in urma unei investitii de 170.000 de euro. Acesta este relocarea restaurantului KFC din Tomis Mall.
KFC Maritimo Shopping Center are o suprafata de 130 mp, 25 de angajati si este situat in cel mai mare centru comercial din regiunea Constantei, mall-ul Maritimo Shopping Center care va fi inaugurat vineri, 28 octombrie.

Pentru primul an de functionare, cifra de afaceri preconizata este de 1.200.000 euro, potrivit reprezentantilor retelei.

„Relocarea restaurantului KFC din Tomis Mall in Maritimo Shopping Center raspunde dorintei de a fi in permanenta langa clientii nostri, in principalele destinatii in care acestia ajung. Maritimo Shopping Center fiind cel mai mare mall din regiunea Constantei, cu diverse puncte de atractie si ancore, va deveni implicit si destinatie principala pentru clientii KFC din aceasta zona”, a declarat Cristina Porumbel, asistent de marketing KFC Romania.

In Constanta, KFC Romania are deschise trei locatii: Maritimo Shopping Center, City Park Mall si centrul comercial Tom.

Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network. In prezent, in Romania sunt deschise 42 de restaurante KFC dintre care 18 numai in Bucuresti, restul fiind in orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti si Brasov.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri