In Romania, reprezentantii companiei cauta un master francizor cu planuri de extindere prin forte proprii in primii doi ani si unitati francizate in urmatorii.

Investitia totala este de aproximativ 300.000 de euro, suma ce include atat taxa de intrare in retea, cat si alte costuri relevante de start-up al business-ului. Suprafata recomandata pentru unitatile Testa Rossa este de circa 200 mp, iar zonele recomandate pentru amplasarea unei astfel de unitati sunt cele intens circulate, centrele comerciale, mall-urile, hotelurile si cladirile de birouri.

Testa Rossa ofera viitorilor parteneri nu numai un concept cu exclusivitate teritoriala, dar si asistenta si instrumente de management al afacerii, training initial si continuu, coaching, asistenta la lansare si controlul calitatii.

Prezenta in Ungaria cu patru astfel de unitati, publicul tinta al marcii Testa Rossa este reprezentat de oameni de afaceri, manageri, angajati ai companiilor ce au sediile in zonele invecinate, vizitatori si turisti. Testa Rossa este mai mult decat un simplu concept de cafenea. In cadrul unitatilor, consumatorii pot alege dintr-o paleta larga de bauturi si feluri de mancare.

Sursa: http://www.capital.ro/index.php?a=23131&shift=1