Cel mai mare lant retail de echipamente si servicii de comunicatii din Romania, compania elena Germanos a decis sa schimbe strategia si sa aduca mai mult IT in magazine pentru a rezista mai bine in lupta cu greii din industrie. De asemenea, Germanos vrea sa aiba pina la finalul lui 2007 peste 200 de magazine in Romania, dublu decat are acum. Oficialii companiei au declarat pentru PCForum ca nu exclud achizitionarea unui lant rival pentru a atinge aceste obiective.

Cu 100 de magazine, compania a avut anul trecut afaceri in Romania de aproape 100 de milioane de euro. Targetul de extindere este la fel de ambitios pentru cifra de afaceri cat si pentru numarul de magazine."Numai anul acesta, in Romania cresterea va fi de 50-70% la incasari", a declarat John Karagiannis, CEO al grupului Germanos.

Lantul retail mizeaza de asemenea pe un concept nou de magazin, Germanos Central, care vor avea dimensiuni mai mari, fara a ajunge insa la nivelul unui Media Galaxy sau Media Markt. Cel mai mare magazin Germanos Central are trei etaje, include faorte mult IT (computere, consumabile, servicii de acces la Internet, jocuri video, console de joc), mai multe electronice (camere foto digitale, camere video, playere MP3, etc.) precum [i mult mai multe telefoane mobile, toate modelele fiind active: pot fi testate de utilizatori in direct la magazin.

In Romania, primul Germanos Central va fi deschis in noul Carrefour Feeria din Baneasa, au precizat oficialii companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri