Charlie Cunningham-Reid are o experienta de peste 20 de ani in domeniul comercial si in marketing, dintre care 11 ani in industria tutunului. Si-a inceput cariera in industria muzicii, la Virgin Retail Ltd, dupa care a fost patru ani Business Manager la Worldwide Brands Incorporated (WBI), in Marea Britanie.

Charlie s-a alaturat JTI in 2001, ocupand diverse pozitii la sediul central din Geneva, inclusiv managementul brandurilor Winston, Benson & Hedges, Silk Cut, Sobranie, Glamour si LD. In Romania a venit in 2012, ca Vice President, Head of C&TM (Consumer & Trade Marketing), anterior ocupand pozitia de General Manager al JTI Bulgaria.

JTI a demarat afacerile in Romania in 1993, ca R.J. Reynolds, fiind una dintre primele companii multinationale stabilite aici, cu o investitie de peste 100 milioane euro.

Citeste si:

Anul trecut, JTI Romania a finalizat o investitie de peste 25 de milioane de euro in capacitatile de productie, care a generat peste 125 de noi locuri de munca. Tot in 2012, a fost marita forta de vanzari cu circa 50 de oameni. Compania are in prezent peste 1.000 de angajati.

JTI este membra a Grupului de Companii Japan Tobacco, producator de tutun lider la nivel international. JTI comercializeaza marcile Winston, Mevius si Camel. Alte marci internationale includ Benson & Hedges, Silk Cut, Sobranie, Glamour si LD. Cu sediul central la Geneva, in Elvetia, JTI are operatiuni in peste 120 de tari si aproximativ 25.000 de angajati.