GfK Romania - Institut de cercetare de piata - estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de peste trei milioane de euro, in crestere cu aproximativ 17 la suta fata de 2005, cand a inregistrat 2,5 milioane euro, informeaza Rompres

GfK Romania a cules si interpretat, in cei zece ani de activitate in tara noastra, opiniile a sute de mii de consumatori romani, studiile si analizele de piata realizate pentru clientii sai bazandu-se pe activitatea a 60 de angajati si 500 de operatori de interviu la nivelul intregii tari.

"Informatiile stau la baza procesului decizional in orice companie. Noi reprezentam o sursa de informatii complete si de incredere in orice mediu economic, indiferent de domeniul in care actioneaza", a declarat Andi Dumitrescu, directorul general al GfK Romania, la aniversarea a 10 ani de prezenta pe piata romaneasca.

GfK Romania si-a bazat serviciile pe instrumente si metode de cercetare extrem de complexe. "Punem in serviciul clientilor nostri instrumente de analiza de exceptie si solutii verificate pentru problemele aparute in economiile stabile sau in tranzitie, pentru domeniul afacerilor si pentru piata consumatorului final", a precizat Andi Dumitrescu.