Coffee 2 Go Romania a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de peste un milion de euro, cu 60% mai mare fata de 2016. Anul trecut, Coffee 2 Go a investit peste 100.000 euro in utilarea celor 30 de unitati pe care le detine.

Pentru anul 2018, grupul Coffee 2 Go Romania estimeaza o cifra de afaceri de 1,3 milioane de euro si deschiderea a inca cinci unitati. Din totalul cifrei de afaceri, jumatate provine din vanzarile inregistrate de locatiile administrate in regim de franciza.

In 2017, Coffee 2 Go a investit atat in aparatura, cat si in rafinarea conceptului. Coffee 2 Go a introdus la inceputul verii, in premiera pe piata din Romania, un nou ambalaj inovator prin design-ul si utilitatea lui, destinat transportului cu usurinta a unui singur pahar de cafea la pachet. Design-ul ambalajului este inregistrat la OSIM, fiind al doilea model brevetat de catre Coffee 2 Go, dupa modelul industrial al kiosk-ului in forma de pahar de cafea lansat la inceputul afacerii.

Pe langa cafeaua care are la baza mixul de Arabica si Robusta, realizat de furnizorul Casei Regale, Mihai Florescu, in 2018, lantul Coffee 2 Go va oferi clientilor sai alternativa unei cafele de origine provenind din locuri exotice precum Tanzania, Kilimanjarto sau Santos.

"Ne dorim sa convingem consumatorii ca si Romania poate oferi cafea de origine, de calitate, la un pret romanesc. Costul suplimentar la o cafea de origine va fi la noi de doar 1 leu, eficienta de cost venind din folosirea de produse romanesti cel putin la fel de bune ca cele de import, dar la preturi mai accesibile", a declarat Vlad Timaru, fondator Coffee 2 Go Romania.

Grupul Coffee 2 Go a fost infiintat in 2013 si a deschis pana acum 30 coffee spot-uri in regim propriu sau franciza.

Sursa foto: Facebook / Coffee 2 Go

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri