O data cu preluarea operatiunilor grupului german, compania patronata de catre omul de afaceri Marcel Barbut si-a propus dublarea cifrei de afaceri a companiei de la un an la celalalt.

„Preluarea a fost gandita ca o mutare de sah pe piata de produse speciale. Tintim dublarea cifrei de afaceri de la an la an pe acest segment. Prin preluarea productiei si distributiei produselor si sistemelor Schomburg sfera noastra de competente se extinde pe o nisa pe care intentionam sa ne dezvoltam rapid. Cu produsele marca Schomburg vizam un nivel al business-ului de peste 700.000 euro in primul an de activitate”, a declarat Marcel Barbut.

In aceasta luna, AdePlast a semnat preluarea licentei, productiei si distributiei pe piata autohtona a producatorului german.

Grupul de companii Schomburg este prezent in Romania din 2005 cu facilitatile de productie localizate in Ploiesti.

Nemtii de la Schomburg sunt cunoscuti pentru dezvoltarea de sisteme complete de produse pentru constructii si anume: sisteme de hidroizolatii, sisteme epoxidice, sisteme de reparatii si aditivi pentru betoane si mortare. Dintre marcile Schomburg care vor fi oferite si de AdePlast enumeram: AQUAFIN CJ – sistem de etansare rosturi, COMBIFLEX – sistem de etansare pivnite si subsoluri, THERMOPAL – sistem renovare/asanare, CRISTALLIT – adezivi speciali pentru piatra naturala, AQUAFIN - 2K/M – adezivi speciali flexibili pentru terase si balcoane. Toate aceste produse vor avea destinatii speciale putand fi utilizate la constructii, consolidari si renovari de scoli, gradinite si crese, spitale si centre de recuperare, centre de welness si spa, unitati de alimentatie publica, spatii din industria alimentara, infrastructura rutiera si feroviara.

Conform datelor publicate pe Ministerul de Finanate, compania Schomburg SRL a realizat la nivelul anului trecut afaceri de 1,8 milioane de lei si o pierdere de 2,3 milioane de lei.

“Pentru noi strategia de dezvoltare pe piata romaneasca este destul de clara acum dupa acordul cu AdePlast. Din punct de vedere al pasilor ulteriori si necesari, cooperarea cu AdePlast este un pas corect si natural”,a precizat Alexander Weber, managing partner al grupului Schomburg.

Citeste si:

Schomburg a fost infiintata in 1937 de Albert Schomburg in Detmold, Germania ca o companie profilata pe comert cu materiale de constructii. In 1949 este pornita prima capacitate ce producea aditivi pentru mortare ti betoane. In 1964 compania se extinde in Elvetia deschizand drumul expansiunii capacitatilor de productie dincolo de hotarele Germaniei. In 1966 sub brandul Aquafin este lansata gama de produse speciale de tratare si etansare a betonului, brand ce se va dezvolta si transforma in grupul de firme specializate Aquafin International GmbH. Procesul de dezvoltare si creare de noi capacitati de productie a continuat capatand un nou avant dupa caderea blocului comunist, anul 1991 marcand deschiderea primei fabrici in Polonia. In 2004 Schomburg paseste pe noi continente si deschide o capacitate de productie in SUA urmata, in 2007, de o alta in India.

In prezent grupul Schomburg este prezent cu peste 33 reprezentante comerciale sau capacitati de productie in peste 40 de tari de pe toate continentele lumii.

AdePlast a reusit anul trecut sainregistreze afaceri in crestere cu 30%, la 41,5 milioane de euro.

Compania vrea ca in acest an sa inregistreze o crestere a rulajului cuprinsa intre 20-25%, la peste 50 de milioane de euro ca urmare a finalizarii tuturor facilitatilor de productie finalizate in acest an.

AdePlast este specializata in productia de adezivi, mortare uscate, vopsea si polistiren expandat, avand fabrici la Ploiesti, Oradea si Roman.

Principalii concurenti ai AdePlast pe piata locala sunt Henkel (Ceresit), Baumit sau Duraziv (adezivi) si Arcon, Austrotherm sau Issospor (polistiren).