Vanzarile de adezivi Duraziv au crescut cu 21% in intervalul ianuarie – aprilie comparativ cu perioada similara a anului precedent, in timp ce divizia de vopsele a consemnat un avans de 35%. Evolutiile au fost determinate de consolidarea relatiilor cu partenerii, cresterea notorietatii brandului, precum si de accentul pus de clienti pe culoare, in decorarea locuintelor.

Vanzarile de materiale pentru finisaj Duraziv au crescut considerabil in primele patru luni in ciuda pronosticurilor rezervate din piata de la finalul lui 2013. Avansul vanzarilor de adezivi are la baza consolidarea relatiilor cu partenerii de business, atat pe retail, cat si pe segmentul B2B, chiar si in absenta lucrarilor mari de termoreabilitare.

Cresterea vanzarilor pe divizia de vopsele si tencuieli a fost determinata de masurile strategice ale companiei din ultima perioada: lansarea tencuielii decorative structurate Standard cu silicon, lansarea noului sistem de nuantare si a unei cartele extinse de culori, precum si cresterea numarului de centre de colorare, obiectivul fiind de a ajunge la un numar de 100 pana la finalul anului.

„Ne-am propus un obiectiv indraznet in 2013, respectiv o echilibrare a business-ului prin egalizarea ponderii fiecareia dintre cele trei divizii in vanzari. In acest moment, divizia de adezivi genereaza circa o treime din incasari, iar divizia de vopsele este intr-o crestere sustinuta”, declara Marga Carp, director de marketing Duraziv.

Pe parcursul anului 2013 divizia de vopsele a avut o pondere de 16,6% in cifra de afaceri, evoluand rapid in doar 3 ani de la lansare.

Citeste si:

In primele patru luni ale acestui an, vanzarile de vopsele si tencuieli decorative au crescut ca pondere pana la 19%, in timp ce adezivii au avut o pondere de 35%, iar profilele metalice de 43%. In luna aprilie, toate cele trei divizii au generat vanzari similare, singurul trend descrescator fiind inregistrat de profilele metalice, ca urmare a diminuarii numarului de lucrari de compartimentari interioare.

Afacerile producatorului de materiale pentru constructii Duraziv s-au ridicat anul trecut la circa 20 de milioane de euro.

Duraziv detine trei unitati de productie in Romania, de mortare uscate, vopsele si tencuieli pe baza de apa, respectiv de de profile metalice, situate langa Bucuresti, in Popesti Leordeni.

Compania este activa pe piata de materiale de constructii din 2003, fiind infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu.

Principalii concurenti ai Duraziv pe piata locala sunt AdePlast, Henkel (Ceresit) sau Baumit.