Potrivit unor informatii anterioare transmise de companie, suma medie alocata pentru un hipermarket este de 6 si 9 milioane euro, in functie de oras, valoarea terenului sau suprafata magazinului. De la inceputul anului, retailerul a mai deschis 12 hipermarketuri, dintre care patru in Bucuresti, unde a ajuns la 10 unitati, doua in Oradea si cate unul in Arad, Bacau, Targu Mures, Targoviste, Vatra Dornei si Gherla, potrivit Mediafax.

Compania a creat pana in prezent peste 12.700 locuri de munca directe, la sediul central din Bucuresti, in magazinele deschise, precum si la centrele logistice situate in Parcul Industrial Ploiesti si Turda. Kaufland este cel mai mare retailer din Romania dupa valoarea vanzarilor, depasind Metro Cash&Carry, Auchan si Carrefour.

Compania a inregistrat in 2013 o crestere cu peste 20% a profitului net, la 331 milioane lei (75 milioane euro), in timp ce afacerile au urcat cu 13%, la 7,26 miliarde lei (1,64 miliarde euro). In 2012, retailerul a avut o cifra de afaceri de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), in crestere cu 15% fata de 2011, si un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare. Retailerul a deschis primul magazin in Romania in anul 2005 si este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai opereaza pe plan local reteaua de discount Lidl.