Evaluarea unei farmacii se face dupa o serie de factori, in principal, insa, dupa locatie. "Valoarea unei famacii tine foarte mult de localitate, de numarul de farmacii din localitatea respectiva, de posibilitatile de locare, fiind unele orase in care nu mai exista loc de plasare a farmaciei", afirma Marius Chereches, CEO Ecofarmacia, la WALL-STREET 360, emisiune de business realizata in parteneriat cu distribuitorul de medicamente Farmexpert.

Chiar tinand cont de variatia unor factori, pretul se aliniaza insa in niste intervale, pornind de la 70.000, ajungand pana la 150.000 de euro. "Pretul poate creste si pana la 300.000 euro in masura in care farmacia este functionala si profitabila. Cele trei unitati achizitionate de noi nu erau in aceasta situatie. Practic, noi am cumparat licentele de operare", completeaza el.

Ce strategie de crestere are Ecofarmacia? Care este povestea antreprenoriala a companiei? Care este viitorul farmaciilor in Romania? Afla din materialul VIDEO de mai sus.

Seria de emisiuni de business WALL-STREET 360 din saptamana 9-13 februarie este dedicata industriei farma. Proiectul VIDEO este realizat in parteneriat cu distribuitorul de medicamente Farmexpert. Urmareste emisiunea WALL-STREET 360 pentru raspunsuri, recomandari si analize din partea mai multor CEO din industria farma.