“Vedem multa inovatie in Romania in ultimul timp. Tansformarea digitala incepe cu tehnologiile disruptive. Toti avem un smartphone, suntem mereu conectati, avem acces la retele, big data. Toti avem Facebook, un cont de LinkedIn pentru partea de business”, spune Kerner.

El adauga ca printre noile tehnologii care ar putea influenta retailul se numara tehnologia 3D si realitatea virtuala.

„Este foarte important sa intelegem ca oamenii cunosc brandurile, nu canalurile de furnizori pe care le folosesc companiile din retail. Modul de a cumpara nu este liniar, asteptarile clientilor vor continua sa creasca, iar interactiunea cu consumatorii este cruciala. De exemplu, 80% dintre CEO cred ca brandurile companiilor pe care le conduc ofera o experienta placuta, insa numai 8% dintre consumatori sunt de acord”, explicat managerul.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Sursa foto: Mircea Dragos