Magazinul din Timisoara are 116 mp si in momentul de fata aici lucreaza 5 angajati.

“Romania este una dintre tarile din regiune in care dorim sa ne consolidam prezenta. Am stiut acest lucru inca de la intrarea noastra, in 2004, cand am observat multe similaritati cu Italia, precum latinitatea si preocuparea constanta a femeilor de a tine pasul cu ultimele tendinte de pe podiumurile internationale. Romania este una dintre pietele regionale importante pentru Miroglio Fashion, alaturi de Rusia si Italia”, a declarat Luigi Ferraro, international development manager si retail manager Miroglio Fashion.

Din a doua jumatate a lunii aprilie, Motivi planuieste redeschiderea magazinului detinut in centrul comercial Iulius Mall din Cluj, in urma finalizarii procesului de relocare si renovare.

Citeste si:

De asemenea, Miroglio Fashion are in plan deschiderea unui magazin online si cresterea numarului de locatii in sistem de franciza. In prezent, brandul are 15 magazine in tara, dintre care 13 proprietate si 2 francize (Bucuresti, Timisoara, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Suceava, Bacau, Arad, Ploiesti, Pitesti, Targu-Mures), are 90 de angajati si vizeaza extinderea.

Lantul de magazine de imbracaminte Motivi detine peste 400 de unitati in 32 de tari si a fost creat in 1993 ca un brand de moda dezvoltat sub conceptul de fast fashion. Brandul Motivi face parte din Miroglio Fashion, unul dintre cei mai importanti retaileri de fashion din Italia. Miroglio a pornit in 1884 ca magazin de textile in orasul Alba din nordul Italiei, iar, in prezent, compania a crescut la o retea de 1.300 de magazine monobrand in intreaga Europa, dar si in celelalte continente.