In 2015, retailerul H&M a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 149,5 milioane euro (665.279.330 lei), in crestere cu 25,64% fata de 2014, cand a vandut articole vestimentare in valoare de peste 118 mil. euro (529.490.001 lei), potrivit Oficiului National al Registrului Comertului.

In ceea ce priveste profitul net, retailerul suedez a incasat, in 2015, putin peste 3 mil. euro (13.777.478 lei), cu 73% mai putin ca in anul precedent. Potrivit Ministerului de Finante, H&M a inregistrat in 2014 un profit net de 5,37 mil. euro ( 23.905.781 lei). Totodata, brandul international si-a marit numarul angajatilor de la 691 cat avea in 2014 la 870.

Grupul suedez Hennes&Mauritz este prezent pe piata din Romania din primavara lui 2011, avand in prezent, o retea de 44 de magazine sub brandul H&M, in intreaga tara. De asemenea, retailerul suedez livreaza si online.

H&M livreaza online: Cum arata zona de eCommerce a companiei

H&M livreaza online: Cum arata zona de eCommerce a companiei

Hennes & Mauritz AB a fost fondata in Suedia in 1947 si este cotata la NASDAQ OMX Stockholm. Pe langa H&M, grupul include marcile COS, Monki, Weekday si Cheap Monday, & Other Stories, precum si H&M Home. Grupul H&M detine aproximativ 3.900 de magazine in 61 de piete, inclusiv pietele de franciza. In 2015, vanzarile grupului s-au ridicat la 210 milioane SEK (inclusiv TVA) si numarul de angajati a depasit 148.000.

Sursa foto: August_0802/Shutterstock