Cea mai importanta evolutie este inregistrata de segmentul preparatelor din carne, unde vanzarile au crescut cu 24% in primele 6 luni din 2016, fata de primul semestru al anului trecut. Aceeasi categorie a marcat o crestere in volum de 26%.

”Cele mai cautate produse sunt specialitatile taranesti - sunca Praga, crenwurstii din piept de pui, salamurile si carnatii premium, preparate dupa retete din bucataria traditionala moldoveneasca”, spune Vlad Ciuburciu, director de marketing Vascar.

Vascar a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 61,2 milioane lei. Compania proceseaza si comercializeaza preparate din carne, pateuri, conserve din carne si mancaruri la cutie sub marcile Vascar si Moldova in Bucate.

Vascar: Romanilor le plac salamul si pateul de porc

Vascar: Romanilor le plac salamul si pateul de porc

Producatorul are peste 300 de angajati, care lucreaza in fabrica de procesare si in cele 20 de magazine proprii in regiunea Moldovei. Mai mult, Vascar produce marca proprie pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image si Lidl. Compania Vascar a fost infiintata in 1984, la Vaslui.