Ursus Breweries, membra a SAB Miller, a inregistrat o crestere solida de 13 % a volumului de vinzari in primele sase luni ale anului financiar curent, adica in perioada aprilie-septembrie 2006, se arata intr-un comunicat emis de companie.
"Anul acesta investim 30 de milioane de Euro in extinderea capacitatii de productie din fabricile noastre pana la nivelul de 4 milioane de hectolitri de bere, informeaza NewsIn. Aceste investitii vor crea platforma pentru cresterea noastra viitoare precum si pentru realizarea viziunii noatre de a deveni una dintre cele mai admirate companii, nu numai din industria berii, ci si din Romania, a declarat presedintele Ursus Breweries, Dieter Schulze.

Cea mai buna performanta a fost inregistrata de marcile Timisoreana si Ciucas, se arata in comunicatul emis joi de companie. Marca Timisoreana si-a continuat performanta puternica o data cu lansarea noului ambalaj PET si se mentine marca cu cea mai rapida crestere de pe segmentul mainstream, cu o rata de crestere de peste 40%. Marca Ciucas a inregistrat o crestere de peste 20% si si-a pastrat pozitia a doua pe segmentul economic.

URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca. Compania detine in acest moment 4 fabrici de bere si peste 1.300 de angajati. URSUS Breweries isi desfasoara activitatea in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau, Brasov si Tunari.Marcile URSUS Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri