Conducerea companiei Prodplast SA Bucuresti a aprobat propunerea facuta de un actionar semnificativ de divizare simetrica a companiei cu pastrarea actualei structuri de actionariat, a anuntat compania intru-un comunicat transmis Bursei de Valori Bucuresti.

Prodplast ar urma sa isi separe activitatea de prelucrare a maselor plastice de cea de administrare si dezvoltare de proprietati imobiliare, mentioneaza comunicatul.

Profitul net al Prodplast a crescut in 2006 cu 4% fata de anul anterior, pana la aproape patru milioane lei (1,17 milioane euro), , potrivit raportarilor transmise Bursei de Valori. in 2005 compania a afisat un profit de 3,8 milioane lei

Cifra de afaceri a companiei in 2006 a fost de 63,8 milioane lei, in crestere cu 8% fata de perioada similara a anului precedent. Prodplast a obtinut o cifra de afaceri de aproape 59 milioane lei in 2005.

Titlurile companiei sunt listate la categoria a II-a a BVB, sub simbolul PPL. Prodplast a inregistrat o majorare a capitalului societatii cu 26,19 milioane lei (7,65 milioane euro), de la 11,65 milioane lei pana la 37,84 milioane lei (11.06 milioane euro). In urma operatiunii, societatea Nord SA detine 24,66% din capitalul Prodplast, iar SIF Banat Crisana are 6,58% din actiunile companiei. SIF Moldova detine 5,08% din capitalul companiei, restul de 63,67% apartinand investitorilor care nu depasesc 5% din capitalul companiei.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri