Complexul Baneasa Shopping City, care va fi deschis in aceasta toamna, va include si magazinele unor firme internationale foarte cunoscute aflate in premiera in Romania, precum Peek&Cloppenburg, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Zara Home si Oysho.
Peek & Cloppenburg este una dintre marcile pozitionate ca lider in domeniul modei din Germania, ce va deschide in Baneasa Shopping City un magazin tip department store in care vor fi prezentate colectiile a peste 200 de marci internationale, pe o suprafata de peste 4.200 mp devenind astfel, spre bucuria bucurestenilor si nu numai, cel mai mare magazin de moda din Romania.

Cunoscut pe piata internationala sub denumirea de P&C, O casa de brand-uri, prestigioasa marca germana are o istorie de 106 ani, cu 65 de magazine deschise in Germania si peste 15 magazine in alte tari europene.

Tot cu aceasta ocazie, Inditex Group, ce a intrat pe piata romaneasca in anul 2004 prin Azadea Group o data cu deschiderea magazinului Sunglass Hut, lider international in comercializarea de ochelari de soare, isi va extinde lantul de magazine din Romania deschizand noi magazine in Baneasa Shopping City. Inditex Group este binecunoscut romanilor prin intermediul marcilor ZARA si Pull and Bear.

In cadrul Baneasa Shopping City, compania va deschide pentru prima data pe piata romaneasca o parte din renumitele sale marci pe care le detine in portofoliu, precum: Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho si ZARA Home. Azadea Group, unul dintre cele mai importante grupuri de retail din Orientul Mijlociu si din tarile membre ale Consiliului Cooperarii din Golf (GCC), detinand un portofoliu de peste 30 de marci operationale in 152 de magazine strategic localizate in regiunea mentionata, va lansa in Baneasa Shopping City marci noi, precum: Jules (imbracaminte barbati), Cool Cat (moda pentru tineret) si Piazza Italia (un concept destinat intregii familii).

Azadea Group impreuna cu Inditex Group vor reprezenta cel mai mare retailer din Baneasa Shopping City. Ambele grupuri vor opera un numar de 16 magazine, incluzand cea mai mare parte a mix-ului de produse actual. Acest lucru inseamna mai mult de 6.000 mp de spatii comerciale din totalul suprafetei inchiriabile a Baneasa Shopping City.

"Suntem bucurosi ca am reusit sa ne tinem promisiunile facute anul trecut cand am lansat centrul comercial Baneasa Shopping City si sa confirmam acum, ca dupa eforturi deosebite, aproape jumatate din suprafata inchiriabila a centrului nostru comercial este reprezentata de marci multinationale noi pe piata romaneasca, alegand sa isi deschida primul lor magazin din Romania in Baneasa Shopping City. Prezenta noastra la MAPIC, cel mai important festival comercial la nivel european si munca in echipa, fac posibila dezvoltarea celui mai asteptat mall din Romania, Baneasa Shopping City. si acesta este doar inceputul! Pregatim cetatenilor bucuresteni numeroase surprize in domeniul modei, experientelor culinare si distractiei!. a declarat Ali Ergun Ergen Retail Development Manager / Baneasa Developments.

Baneasa Developments, compania care dezvolta centrul comercial Baneasa Shopping City anunta ca procesul de inchiriere este in acest moment aproape finalizat.

Toate aceste marci internationale se vor gasi in cele peste 220 de magazine ale centrului comercial. Alaturi de cel mai mare centru de distractii din Romania, suprafata totala inchiriabila a Baneasa Shopping City atinge 65.000 mp, centrul comercial devenind astfel cea mai mare si cea mai variata alegere din punct de vedere al modei, serviciilor, conceptelor de petrecere a timpului liber, o destinatie unica de cumparaturi si distractie pentru Bucuresti si zonele limitrofe.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri